Gyakori kérdések
Termékekkel kapcsolatos kérdések
- Mi a teendő akkor, ha nem jó a megrendelt fehérnemű mérete?
- Mi a teendő akkor, ha vissza szeretném küldeni a termékeket?
- Mit jelent a 100% pénzvisszafizetési garancia?
- Használt terméket visszavesznek?
- Hogyan tudom megállapítani a méretemet?
- A webáruházban található termékek megvásárolhatók személyesen is?
- Az általam kiválasztott termékből nem találtam a számomra megfelelő méretet. Van rá esély, hogy mégis legyen belőle?
- Azonosak -e az árak az üzletben és a webáruházban?
- Hol tudok értesülni akciókról, újdonságokról és nyereményjátékokról?
- Be tudnak szerezni olyan terméket, ami nem található a webáruházban?
- Nem találtam meg minden információt a leírásban egy adott termékről. Mi a teendőm?
- Szeretném elmondani egy termékről a véleményemet. Hol tudom ezt megtenni?
- Szeretnék valakit meglepni Mr. Big Ajándék kártyával. Van erre lehetőség?
Szállítással kapcsolatos kérdések
- Mennyibe kerül a szállítási költség?
- Hogyan szállítják ki a termékeket?
- A sikeres rendelést követően hány nap múlva kézbesítik a csomagot?
- Kapok értesítést a kiszállítás napján a futár érkezéséről?
- Tudok a futárnál fizetni bankkártyával?
- Hogyan vegyem át a csomagot, ha napközben a munkahelyemen tartózkodok?
- Nem érkezett meg a futár a megadott időpontban, mit tegyek?
- Sérülten, hiányosan kaptam meg a terméket, mi a teendő?
Megrendeléssel kapcsolatos kérdések
- Telefonon is meg tudom rendelni a kiválasztott terméket?
- Hogyan állhatok el a vásárlástól?
- Meggondoltam magam, lemondhatom a megrendelésemet?
- Nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem. Mi a teendőm?
- Módosítani szeretném rendelésem, mi a teendőm
- Megrendelés esetén milyen fizétési módok közül választhatok?
- Házhoz szállítást kértem, de a kiszállítás napja nem megfelelő, hogyan tudok módosítani?
- Nem kaptam visszaigazoló email- t a rendelésemről.
- Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?
- Információt kérnék a rendelésemről!
Kérdése van? Telefonáljon!
Információs vonal: +3670 949 1119+3670
Hétfő-Szombat: 09:00-20:00 - Vasárnap: 10:00-18:00
Mi a teendő akkor, ha nem jó a megrendelt fehérnemű mérete?
Semmi probléma, expressz méret csere szolgáltatásunkkal egy munkanap alatt kicseréljük a megrendelt terméket. Amennyiben nem jó a méret kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és készséggel a rendelkezésére állunk.
Expressz méret csere szolgáltatásunk esetén egy munkanapon belül futárszolgálattal eljuttatjuk Önhöz az új méretet és egyúttal elhozzuk a régit. Nem kell postára mennie, cipekednie, és magas összeget fizetnie csomagfeladásért a postán.
Önnek nincs más dolga, csak csomagolja vissza a fehérneműket a kapott dobozába, végül ragassza le. A garancia miatt a számlát mindenképpen tartsa meg. Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket cserélünk eredeti csomagolásban! Cégünk a MPLfutárszolgálat partnere, ezért az expressz méret cserét gyorsan és kedvező árban tudjuk lebonyolítani, melyenk díja pénztárca kímélő 1.500 Ft.
Vissza a lap tetejére >
Mi a teendő akkor, ha vissza szeretném küldeni a termékeket?
A vissza küldésre is a 14 napos elállás szabályai vonatkoznak.
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a vevő és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Vevő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat.
Az elállás joga csak az eredeti, bontatlan csomagolású termékek esetében érvényesíthető. Az elállás joga attól a naptól kezdődően gyakorolható, amikor a Vevő az árut átvette. A Vevő az elállási jogát írásban, elektronikus úton gyakorolhatja. A Szolgáltató az áru ellenértékét legkésőbb az elállást követő 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a Vevő részére.
Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyet a Vevő, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
A termék visszaküldésének költségét a Vásárlónak kell viselnie.
A Vevő nem gyakorolhatja az elállás jogát olyan termék megvásárlása esetén:
– amely a vásárló személyéhez kötött,
– amelyet a vásárló kifejezett utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.
Az elállási jog gyakorlása során a Vevő jóhiszeműen köteles eljárni, az elállási jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni, ezen jog gyakorlása nem vezethet a joggal való visszaéléshez a Vevő részéről.
Mit jelent a 100% pénzvisszafizetési garancia?
100% pénzvisszafizetési garanciánkkal kockázat nélkül vásárolhat. A csomag kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül visszaküldheti nekünk a termékeket, aminek visszafizetjük a teljes vételárát. Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket veszünk vissza eredeti csomagolásban, számlával mellékelve.
Vissza a lap tetejére >
Használt terméket visszavesznek?
Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket veszünk vissza eredeti csomagolásban, számlával mellékelve. Ennek okán kérjük, hogy először a fehérneműre próbálja fel új fehérneműket.
Vissza a lap tetejére >
Hogyan tudom megállapítani a méretemet?
Minden termékünknél talál méret segítséget, amely mérettáblázat és hozzá tartozó részletes leírás által nyújt segítséget. Ha még ezek után sem biztos a méretében, akkor nyugodtan hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 (70) 949-11-19-es telefonszámon és készséggel segítünk a méret megállapításában.
Vissza a lap tetejére >
A webáruházban található termékek megvásárolhatók személyesen is?
Természetesen igen, a Mr. Big Márkaboltban szakértő munkatársaink várják. Itt lehetősége van felpróbálni és megvásárolni az összes termékünket.
Vissza a lap tetejére >
Az általam kiválasztott termékből nem találtam a számomra megfelelő méretet. Van rá esély, hogy mégis legyen belőle?
Érdemes ügyfélszolgálatunkon érdeklődni, mert az esetlegesen elfogyott, de még a webáruházban megtalálható termékek esetében előfordulhat, hogy tudunk méretet biztosítani. Ebben az esetben az árut megrendeljük a gyártótól, ilyenkor terméktől függően várhatóan több napos szállítási időre kell számítani. Ekkor a megadott elérhetősége egyikén felkeressük és tájékoztatjuk a várható szállítási időpontról.
Vissza a lap tetejére >
Azonosak -e az árak az üzletben és a webáruházban?
Természetesen igen, azonosak az árak, nincs külön díjszabás webáruházunkban.
Vissza a lap tetejére >
Hol tudok értesülni akciókról, újdonságokról és nyereményjátékokról?
Hírlevelünkre feliratkozva és facebook oldalunkat követve azonnal értesülni tud akcióinkról, újdonságainkról és nyereményjátékainkról.
Vissza a lap tetejére >
Be tudnak szerezni olyan terméket, ami nem található a webáruházban?
Érdemes ügyfélszolgálatunkon érdeklődni, mert előfordulhat, hogy be tudunk szerezni olyan terméket, ami nem található webáruházunkban. Ebben az esetben a terméket megrendeljük a gyártótól, ilyenkor terméktől függően várhatóan több napos szállítási időre kell számítani. Ekkor a megadott elérhetősége egyikén felkeressük és tájékoztatjuk a várható szállítási időpontról.
Vissza a lap tetejére >
Nem találtam meg minden információt a leírásban egy adott termékről. Mi a teendőm?
Amennyiben internetes oldalunkon található részletes leírásban nem talált meg minden információt a termékről, akkor elsősorban azt javasoljuk, hogy keresse fel ügyfélszolgálatunkat, ahol készséggel nyújtunk bővebb tájékoztatást a termékről.
Vissza a lap tetejére >
Szeretném elmondani egy termékről a véleményemet. Hol tudom ezt megtenni?
A termék adatlapján található vélemények menüpontban tudja mergírni véleményét, tapasztalatait az adott termékről. Köszönjük, hogy időt szán ránk és megosztja velünk véleményét!
Vissza a lap tetejére >
Szeretnék valakit meglepni Mr. Big Ajándék kártyával. Van erre lehetőség?
Természetesen igen, az ajándék kártyákról ügyfélszolgálatunkon tájékozódhat részletesen.
Vissza a lap tetejére >
Mennyibe kerül a szállítási költség?
14.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási- és csomagolási díjat cégünk átvállalja, tehát Önnek ingyenes. 10.000 Ft alatt a szállítási- és csomagolási költség mindössze 1000 Ft.
Vissza a lap tetejére >
Hogyan szállítják ki a termékeket?
Cégünk termékeit az MPL futárszolgálat juttatja el a címre egy munkanap alatt. Minden kiszállítás előtt telefonon egyeztetünk Önnel a házhoz szállítás napjáról. A kiszállítás napján az MPL futárszolgálat SMS-ben tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban, és egy telefonszámot, amin egyeztetni lehet a kiszállítással kapcsolatosan.
Vissza a lap tetejére >
A sikeres rendelést követően hány nap múlva kézbesítik a csomagot?
A hétköznapokon 14 óráig leadott megrendeléseket még aznap postázzuk, ezek a következő munkanapon megérkeznek. A 14 óra után leadott rendeléseket a következő munkanapon küldjük el.
Vissza a lap tetejére >
Kapok értesítést a kiszállítás napján a futár érkezéséről?
Természetesen igen, a kiszállítás napján a MPL futárszolgálat SMS-ben tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban, és egy telefonszámot, amin egyeztetni lehet a kiszállítással kapcsolatosan.
Vissza a lap tetejére >
Tudok a futárnál fizetni bankkártyával?
Igen, az MPL futárnál készpénzben és bankkártyával is lehet fizetni.
Vissza a lap tetejére >
Hogyan vegyem át a csomagot, ha napközben a munkahelyemen tartózkodok?
Kiszállítási címnek nyugodtan kérheti a munkahelyét is. Ebben az esetben ügyeljen arra, hogyha közvetlen nem Ön veszi át a csomagot a futárszolgálattól, akkor az illetékes személlyel egyeztessen a csomag érkezéséről.
Vissza a lap tetejére >
Nem érkezett meg a futár a megadott időpontban, mit tegyek?
Nagy valószínűséggel a késés oka valamilyen forgalmi akadályra vezethető vissza, ezért mindenek előtt szíves türelmét kérjük. Kérjük, amennyiben szeretné felvenni a kapcsolatot a futárral, hívja az SMS-ben kapott telefonszámot, vagy a küldött automatikus levélben megtalálható számok valamelyikén az MPL futárszolgálatot.
Vissza a lap tetejére >
Sérülten, hiányosan kaptam meg a terméket, mi a teendő?
A csomag minden esetben lezárt dobozban érkezik. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár jelenlétében ellenőrizze le, és ha sérült, vetessen fel a kézbesítő által aláírt jegyzőkönyvet, mert csak ebben az esetben tudunk a reklamációval foglalkozni.
Vissza a lap tetejére >
Telefonon is meg tudom rendelni a kiválasztott terméket?
Természetesen igen, telefonon is 1 perc alatt megrendelheti termékeinket, ebben az esetben kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat és készséggel segítségére leszünk.
Vissza a lap tetejére >
Hogyan állhatok el a vásárlástól?
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a vevő és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Vevő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat.
Az elállás joga csak az eredeti, bontatlan csomagolású termékek esetében érvényesíthető. Az elállás joga attól a naptól kezdődően gyakorolható, amikor a Vevő az árut átvette. A Vevő az elállási jogát írásban, elektronikus úton gyakorolhatja. A Szolgáltató az áru ellenértékét legkésőbb az elállást követő 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a Vevő részére.
Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyet a Vevő, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
A termék visszaküldésének költségét a Szolgáltatónak kell viselnie, azonban, ha ez többletköltséggel jár a szokásos fuvarozási módtól eltérően a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő pénzbeni különbözőséget.
A Vevő nem gyakorolhatja az elállás jogát olyan termék megvásárlása esetén:
– amely a vásárló személyéhez kötött,
– amelyet a vásárló kifejezett utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.
Az elállási jog gyakorlása során a Vevő jóhiszeműen köteles eljárni, az elállási jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni, ezen jog gyakorlása nem vezethet a joggal való visszaéléshez a Vevő részéről.
Meggondoltam magam, lemondhatom a megrendelésemet?
Amennyiben meggondolta magát a rendelésével kapcsolatosan, visszavonhatja azt a kiszállítás előtt. Tanácsoljuk, hogy minél gyorsabban vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, mert ha az áru már kiszállításra került, akkor a visszavonásra is a 14 napos elállás szabályai vonatkoznak. Visszaszállítás esetén (méret csere, elállás jog gyakorlása). Visszaszállítás esetén kérjük, minden esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, mert cégünk az MPL futárszolgálat partnere, ezért a visszaszállítást gyorsan és kedvező árban tudjuk lebonyolítani, melynek ára pénztárca kímélő 2.000 Ft, ráadásul cipekednie sem kell, hiszen a futár az Ön által megadott címre megy a csomagért.
Vissza a lap tetejére >
Nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem. Mi a teendőm?
Amennyiben nem azt kapta, amit rendelt tőlünk akkor, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal telefonon vagy e-mailben a kapcsolatot és futárt küldünk érte. Amennyiben valóban más terméket küldtünk, a szállítási költség természetesen nem Önt fogja terhelni.
Vissza a lap tetejére >
Módosítani szeretném rendelésem, mi a teendőm
Abban az esetben, ha nem a megfelelő terméket rendelte, módosíthatja azt a kiszállítás előtt. Tanácsoljuk, hogy minél gyorsabban vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, mert ha az áru már kiszállításra került, akkor a módosításra is a 14 napos elállás szabályai vonatkoznak. Visszaszállítás esetén kérjük, minden esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, mert cégünk a MPL futárszolgálat partnere, ezért a visszaszállítást gyorsan és kedvező árban tudjuk lebonyolítani. A visszaszállítás ára pénztárca kímélő 2.000 Ft (postai feladás esetén 2500-3000 Ft), ráadásul cipekednie sem kell, hiszen a futár az Ön által megadott címre megy a csomagért.
Vissza a lap tetejére >
Megrendelés esetén milyen fizétési módok közül választhatok?
Házhozszállítás esetén kétféle fizetési mód közül választhat: utánvét és előreutalásos fizetés. Utánvét esetén a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával fizetni a termék átvételekor.
Vissza a lap tetejére >
Házhoz szállítást kértem, de a kiszállítás napja nem megfelelő, hogyan tudok módosítani?
A kiválasztott időpontot a szállítás megkezdéséig van lehetősége módosítani. Kérjük, ebben az esetben keresse ügyfélszolgálatunkat telefonon és készséggel állunk rendelkezésére.
Vissza a lap tetejére >
Nem kaptam visszaigazoló email- t a rendelésemről.
Sikeres rendeléséről minden esetben küldünk visszaigazoló e-mailt, ez jelzi, hogy rendelését megkaptuk és feldolgozás alatt áll. Abban az esetben, ha nem kapott visszaigazolást, valószínűleg nem jól adta meg e-mail címét. Kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat és készséggel állunk a rendelkezésére.
Vissza a lap tetejére >
Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?
Panasszal, észrevétellel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készségesen áll rendelkezésére. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzésát szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.
Illetve a Vevő panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz
Európiai biztottság online vitarendező weboldala.
A békéltető testületi eljárásban a vállalkozásra vonatkozó együttműködési kötelezettség (Korm. rendelet 387/2016. (XII. 2.) szerint a vevő panaszaival az alábbi békéltető testülethez fordulhat:
Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: vmkik@vmkik.hu
Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, további jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése;
A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Telefon: 06 (1) 488 21 31
Bírósági eljárás kezdeményezése.
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
Információt kérnék a rendelésemről!
Kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben és készséggel nyújtunk információt a rendelésével kapcsolatosan.
Vissza a lap tetejére >
Hol található a Mr.Big Mintabolt?
Bemutató üzletünk Szombathelyen a Family Centerben található, azonban webáruházunk által az ország egész területén házhoz szállítjuk egy munkanap alatt termékeinket. Üzletünk pontos címéhez és megközelítéséhez kattintson ide.
Vissza a lap tetejére >
Fizethetek bankkártyával a Mintaboltban?
Természetesen igen, üzletünkben van lehetősége bankkártyával is fizetni.
Vissza a lap tetejére >
Hol tekinthetem meg az üzlet telefonszámát?
Üzletünk telefonszáma +36 (70) 949-11-19.
Vissza a lap tetejére >
Lehet autóval parkolni az üzlet környékén?
Igen ez természetesen lehetséges, a bevásárló központhoz tartozó parkolóban ingyenes a parkolás.
Vissza a lap tetejére >
Hány hónap garancia jár a termékekre?
Minden termékünkre 6 hónap garancia jár.
Vissza a lap tetejére >
Mit szükséges megőriznem a jótállás érvényesítéséhez?
Amennyiben megoldható, érdemes a termékek teljes csomagolását és összes tartozékát gondosan megőrizni, azonban amit mindenképpen szükséges, az a számla (számlamásolat), és amennyiben volt, akkor a jótállási és/vagy garanciajegy.
Vissza a lap tetejére >
Garanciális meghibásodás esetén mit tegyek?
Kérjük, minden esetben keresse fel ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben vagy üzletünket személyesen. Az első 6 hónapban cégünk feladata a kifogás intézése, 6 hónapon túl a vásárló kifogása rendezéséhez az illetékes fogyasztóvédelmi szervhez fordulhat. Szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, kártérítést kell lehetőség szerint 15 napon belül biztosítani. Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben „Garanciális Űrlapot” kell kitölteni, melynek tartalmaznia kell a vásárlással kapcsolatos adatokat, valamint a kifogás tényét. A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül fel, a kérdéses termékeket elküldjük független laboratóriumi vizsgálatra, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapítása határozza meg. Amennyiben a szakvélemény azt állítja, hogy a reklamáció nem volt indokolt, a terméket visszajuttatjuk önhöz, a visszaszállítási költséget önnek kell fizetnie.
Vissza a lap tetejére >